Megrendelésének leadásával vásárlóvá válik, ezért kérjük, ezt megelőzően tanulmányozza az Általános Szerződési feltételeket.
Az Eladó minden termék esetében Szokolai Gábor őstermelő. A szerződés tárgya a www.edenmajor.hu honlapon található valamennyi termék. Minden termékünk rendelkezik a szükséges hatósági engedélyekkel.
Amennyiben nincs külön utalás, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet az irányadó.
A vásárló a vételi ajánlatát a webáruházon (www.edenmajor.hu) keresztül teszi meg a kiválasztott termék megrendelésével. A megrendelés előtt a terméket kosárba helyezi, a kosarat ellenőrzi, és elfogadja a szállítási és fizetési feltételeket. A webáruház a rendelés beérkezéséről és a megrendelés elfogadásáról visszaigazolást küld. Az e-mailben megküldött visszajelzéssel a szerződés létrejön. A kifizetés utánvéttel, vagy átutalással történhet.
A termékeknek a honlapon feltüntetett ára bruttó árak, amelyek tartalmazzák az általános forgalmi adót (27%), nem tartalmazzák azonban a postázás vagy a kiszállás költségeit.
A szállítás/postázás díja a weboldalon közzétett összeggel növekszik. Ezt megrendeléskor a rendszer jelzi. Utánvétes fizetés esetén a cég a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja magának az áru tulajdonjogát.
Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával a vásárló elfogadja a megrendeléssel keletkezett fizetési kötelezettséget.
Bankkártyával történő fizetés esetén: Átutalás esetén, a pénz megérkezése után a lehető legrövidebb időn belül feladja az Eladó az árut MPL futárszolgálattal. A futár költsége, hozzáadódik a számla végösszegéhez.
Utánvét esetén: Az árut és a szállítási költséget a vásárló átvételkor fizeti ki. Házhozszállítás esetén a MPL futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre juttatja el a csomagot, melyet a vevő készpénzben átvételkor tud kifizetni a futárnak, amely tartalmazza a szállítási költséget és hozzáadódik a számla végösszegéhez.
Minden egyéb országból történő vásárlás esetén, még a vásárlás előtt a szállítási költségekkel kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az Eladóval a +36-20-313-8440-es telefonszámon, vagy a info@edenmajor.hu e-mail címen.
A szállítás várható ideje a megrendeléstől számított 5 munkanap. Előfordulhat, hogy a megrendelését váratlan készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, ezt minden esetben jelezzük a Vevőnek.
Abban az esetben, ha a webáruházban 24 órán belül több rendelést ad le, kérjük jelezze e-mailen (info@edenmajor.hu) vagy telefonon (+36-20-313-8440), hogy az áru egyszeri szállítással kerüljön postára adásra.
Ha tévesen adta fel rendelését, a kiszállítás előtt következmények nélkül visszavonhatja. Ez két módon lehetséges:
1. E-mailben: az Eladó e-mailt küld a rendelés visszaigazolásáról. Erre válaszolva visszavonhatja a megrendelést 48 órán belül.
2. Munkaidőben hívja a +36-20-313-8440-as telefonszámot, és a megrendelés számával vonja vissza a rendelést.
Ha az áru már kiszállításra került, akkor a visszavonásra is az elállás szabályai vonatkoznak. Ez esetben a szállítási költség a vásárlót terheli.
Az Eladó által közölt teljesítési határidők tájékoztató jellegűek, melyek módosulhatnak. A tájékoztató jellegű teljesítési határidőkhöz képest késedelmesen történt szállításokért, illetőleg a késedelemből eredő esetleges károkért az Eladó felelősséget nem vállal.
Az Eladó az elő – és részszállítás (teljesítés) jogát minden egyes szerződése tekintetében fenntartja. Elő- illetve részszállítás (részteljesítés) esetén a Vevő a szállítás (teljesítés) arányában köteles a vételárat megfizetni.
Szállítási idő: Az Eladó a megrendeléseket a beérkezések sorrendjében dolgozza fel és indítja el a kiszállítás folyamatát. Pontos szállítási határidőt nem áll módunkban megadni és biztosítani. A kiszállítás időpontját az időjárási viszonyok befolyásolhatják. A termékek a készlet erejéig rendelhetők és szállíthatók. Hiánytermék esetén jelezzük a vásárló felé a késedelmes teljesítést, és a Vásárló eldöntheti, hogy az ismertetett feltételekkel is kéri a kiszállítást, vagy eláll vételi szándékától és törölhető a rendelés.
Ha jelezzük, hogy a rendelés valamely rajtunk kívülálló okból nem szolgálható ki, és erre két héten belül nem érkezik válasz, illetve a rendelés valamiért teljesíthetetlenné válik, akkor jogunkban áll törölni a rendelést.
A termékeket az MPL futárszolgálat szállítja ki, az alábbiak szerint:
Házhoz kézbesítés: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Kézbesítés PostaPont átvételi pontokra: A Postán maradóként vagy PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 179 postára - külön díj felszámítása nélkül - szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken.
Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).
A Termék átvételével a kárveszély a Termék tekintetében az Eladóról átszáll a Vevőre.
Amennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatosan bármilyen reklamáció felmerülne, kérjük, hogy jelezze a +36-20-313-8440 telefonszámon, vagy a info@edenmajor.hu e-mailcímen. A reklamációkat kiemelten és gyorsan, 5 munkanapon belül kezelünk, és e-mailben tájékoztatását küldünk.
Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
• Békéltető testületnél: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet.
• Bírósági eljárás során: A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
A vásárló a szerződéstől a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
A vásárló a terméket az eredeti csomagolásban, sértetlenül küldje vissza.
Az elállási jog gyakorlása esetén a cég köteles a vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30. napon belül visszatéríteni.
Az elállásból eredő minden felmerülő költséget a vásárló viseli.
A cégtől vásárolt árukra a Ptk. szerinti jótállási kötelezettség az irányadó.
Az Eladó nem felel olyan károkért, amelyek nem közvetlenül a teljesítéséből erednek, így különösen nem felel elmaradt haszonért vagy a Vevőt esetlegesen ért nem vagyoni károkért.
Az Eladó nem vállal felelősséget azért, hogy a Termék a Vevő saját céljaira felhasználható-e. Vevő köteles megvizsgálni azt, hogy a Termék a saját felhasználási céljaira megfelelő-e.
A megrendelt Termékkel kapcsolatos esetleges kifogásokat a Vevő, az Eladó 6060 Tiszakécske, Sárhalom dűlő 89. szám alatti elérhetőségén vagy a info@edenmajor.hu e-mail címen terjesztheti elő.
Az Eladó, a Vevő esetleges kifogásait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
Amennyiben a rendelés átvételekor bármilyen eltérést, problémát tapasztal, kérjük ezt írásban jelezze a info@edenmajor.hu e-mail címre, lehetőség szerint telefonos elérhetőségének megadásával. Az eladó rövid időn belül felveszi a Vevővel a kapcsolatot és javaslatot tesz a probléma megoldására.
A békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a gazdaság székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:
Az Eladó rögzíti, hogy a Vevőket megilleti a békéltető testülethez fordulás lehetősége, amelynek neve és elérhetősége: Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4., Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228., E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu,
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu, tel: 76/501-525, +36-70-702-8403, ügyfélfogadás: hétfő-szerda 9-12 óráig és csütörtök 13-15 óráig).